Модуль 3. За якими принципами працюють комп'ютери?
АПАРАТНА СКЛАДОВА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ
КП (керуючий пристрій) - керує роботою всіх пристроїв комп'ютера. Саме КП відповідає за те, який саме пристрій в даний момент працюватиме та які задачі буде виконувати.
АЛП (арифметико-логічний пристрій) - виконує арифметичні і логічні операції, призначений для безпосередньої обробки інформації.
Регістри - це внутрішня пам'ять процесора. Кожен із регістрів э свого роду чернеткою, в якій процесор проводить розрахунки і зберігає проміжні результати. Будь-яка інформація, з якою працює процесор, зберігається в оперативній пам'яті (ОЗП).
Тактова частота - визначає швидкодію процесора, тобто кількість операцій, виконуваних за одну секунду (одиниці вимірювання- Мгц і ГГц).. Такт - це проміжок між початком подачі поточного імпульсу і початком подачі наступного. На виконання процесором певної операції дається певна кількість тактів. Чим коротше такт, тим швидше виконується операція, тим більше операцій можна виконати за певний проміжок часу.
- Основні принципи роботи ПК:
- Магістрально-модульний.
- Принцип відкритої архітектури.
- Принцип адресності.
- Принцип двійкового кодування.
- Принцип програмного керування.
- Процесор:
- структурна схема:
- основні характеристики:
- Розрядність - визначає пропускну спроможність процесора (одиниця вимірювання-біти). Визначає максимальну кількість розрядів двійкового коду, які можуть оброблятися процесором за один прийом, як єдине ціле цисло. Розрядність комп'ютера показує, скільки різних двійкових кодів може обробляти процесор. Чим більше розрядів в двійковому числі, тим більше різних комбінацій таких чисел існує. Тим більше різних команд і регістрів пам'яті можна поставити їм у відповідність.
- Види пам'яті ПК:
- внутрішня:
- постійний запам'ятовуючий пристрій RAM(ПЗП)
- оперативний запам'ятовуючий пристрій (ОЗП)
- надоперативний запам'ятовуючий пристрій (кеш-пам'ять)
- жорсткий диск(вінчестер)
- флеш-пам'ять
- CD і DVD
- та інші
- Характеристики пам'яті ПК:
- об'єм (місткість)
- швидкодія (час доступу до інформації)
Комментариев нет:
Отправить комментарий